social media

Social Media este una dintre cele mai eficiente metode de promovare in prezent. 10 din 15 instrumente de promovare (pe care le gasiti in josul paginii) recomandate de SEOmaxim, implica promovarea prin Social Media.

Social Media este canalul care amplifica tot ceea ce inseamna comunicare cu publicurile si promovare la nivel profesional.

 

De ce si-ar dori o companie sa dialogheze prin Social Media cu publicurile sale? Trei mari avantaje pe care ti le ofera Social Media:

1.Social Media este un instrument esential de cercetare a opiniei publice.

Pana acum cativa ani, specialistii in marketing si PR si jurnalistii erau singurii care beneficiau de posibilitati nenumarate in ceea ce priveste exprimarea opiniei. Putine erau ocaziile care le permiteau oamenilor obisnuiti sa emita un mesaj public. Lucrurile s-au schimbat dramatic. Fiecare persoana care-si permite o conexiune la Internet poate raspandi opinii si mesaje pe orice subiect doreste, beneficiind de o audienta nationala sau chiar internationala.

Daca nu mi-a placut cum am fost tratat la un anumit hotel, scriu pe Facebook, pe Google +, pe Youtube si oriunde vreau eu. Si cum romanul este atras de scandal, orice mesaj, al oricarei persoane poate deveni o stire de interes national. In lipsa de subiecte interesante, ziaristii transforma tot timpul opiniile oamenilor in stiri, iar retelele de socializare sunt o sursa nemarginita de materie prima in acest sens. Daca mi-a placut foarte mult cum am fost servit la un restaurant, pot sa postez si acest lucru. Asadar, putem spune ca Social Media este o portavoce care raspandeste mesaje benefice sau mesaje negative.

Ca si companie, nu poti avea grija de imaginea ta si nu o poti imbunatati decat daca stii tot timpul cum esti privit de catre publicurile tale si cata incredere le inspiri.

2.Social Media este posibilitatea companiilor de a-si demonstra integritatea morala, etica si deontologia profesionala, calitatea, responsabilitatea, rezultatele excelente, respectul si onestitatea fata de clienti si orice alte valori importante pentru respectiva organizatie.

Noua tehnologie iti ofera numeroase metode de cercetare prin care poti ajunge la orice mesaj postat in mediul online, despre tine sau produsele tale. Daca ai acces la toate aceste mesaje si cunosti cu exactitate ipostaza in care te afli, ai posibilitatea, oricand, de a oferi in mod public cel mai potrivit raspuns. Poti cere dovezi, argumente, explicatii, poti critica parerile sau demonstra corectitudinea companiei tale, pentru ca atitudinea de tip „no coment” este cea mai proasta idee.

3.Social Media este o metoda eficienta de promovare

Cel mai simplu exemplu pe care vi-l pot oferi este cazul discutiei pe Facebook dintre presedinte si premier, din 2012. Cei doi au facut declaratii publice pe Facebook, povestindu-si problemele, iar jurnalistii au inceput sa citeze necontenit puternica retea de socializare, incarcand ziarele si televiziunile cu informatii despre declaratiile celor doi.

 

Orice persoana sau business care se vrea a fi celebru, are nevoie de minim cinci instrumente de promovare. Principalele instrumente de promovare recomandate de SEOmaxim sunt:

  1. Website de brand, realizat si optimizat corect;
  2. Bloguri de brand/companie;
  3. Campanie pe bloguri si site-uri potrivite;
  4. Pagina de Facebook;
  5. Campanie pe Facebook;
  6. Campanii de Facebook Ads;
  7. Aplicatii pe Facebook;
  8. Cont de Twitter;
  9. Campanie pe Twitter;
  10. Profil actualizat pe Wikipedia;
  11. Cont pe Youtube;
  12. Cont pe Google +;
  13. Profil pe Instagram;
  14. Profil pe LinkedIn;
  15. Initiator/sponsor la evenimente dedicate blogosferei sau promovarii prin Social Media.

Social Media este printre cele mai renumite metode de a obtine mai mult trafic si relatii solide, care vizeaza beneficii bilaterale, cu toate categoriile de public.