reputation management

Peste 50% dintre utilizatorii de internet se folosesc de acesta pentru a se decide in privinta achizitionarii unui produs sau serviciu, iar 72% au incredere in informatiile prezentate in cadrul rezultatelor organice.

Motoarele de cautare, retelele sociale online, blogurile, forumurile, informatiile prezentate pe Wikipedia sau publicatiile online aduc un aport important in cadrul comunicarii și pozitionarii unui brand.

Ce faci insa cand pierzi control asupra informatiei care ajunge la publicul tinta? Se poate intampla ca opinia unui client nemultumit sa apara in prima pagina a motoarelor de cautare sau un fost angajat sa vorbeasca de rau compania dumneavoastra. De multe ori, informatiile pot fi false, concurenta incercand sa obtina astfel un avantaj.

Ce se poate face in situatia in care un singur comentariu negativ aparut pe internet poate afecta intregul efort de comunicare al companiei dumneavoastra? Cu atat mai mult cu cat oamenii au incredere in oameni și nu atat de mult in branduri.

Acesta este punctul in care intervine ORM-ul (Online Reputation Management) sau Managementul Reputatiei Online.

Acest serviciu este ideal pentru dumneavoastra daca:

  • Doriti ca in prima pagina a rezultatelor din Google sa apara numai informatii pozitive sau neutre;
  • Doriti ca brandul dumneavoastra sa apara in primele rezultate prin cuvintele cheie relevante;
  • Doriti ca imaginea firmei dumneavoastra sa nu fie construita in mod artificial de diferite entitati rauvoitoare, precum concurenta, foștii angajati sau clienti care au avut parte de o experienta particulara și a scris o parere care nu reflect parerea generala a celorlalti clienti.

Mediul online prezinta numeroase avantaje, insa controlul asupra sa este dificil de mentinut.

Aflat la granita dintre PR-ul online și o buna optimizare SEO, ORM-ul va ajutam sa intrati iar in control asupra informatiei care ajunge la 88% dintre userii de internet care nu trec mai departe de rezultatele de pe prima pagina.

Serviciu de Online Reputation Management cuprinde trei etape principale:

  • Monitorizare;
  • Analiza;
  • Influentare.

ORM-ul poate fi un proces ongoing sau se poate aplica in situatii de criza.

in general, recomandam ca acesta sa reprezinte un serviciu constant. Parerile negative despre brand-ul dumneavoastra pot aparea in orice moment și din acest motiv este necesara o Monitorizare zilnica.

Orice comentariu negativ, chiar daca se afla in stadiu initial pe o pozitie joasa in cadrul motoarelor de cautare, acesta poate urca in timp pana pe prima pagina. in momentul in care acesta ajunge acolo, inlaturarea acestuia devine mult mai dificila.

Daca compania dumneavoastra nu se confrunta cu opinii negative, dar a existat un astfel de incident, se poate realiza un Management al Reputatiei Online strict in acest caz particular. Ideal este insa sa actionati din timp.

Nu lasati ca buna reputatie a companiei dumneavoastra sa fie afectata. Contactati-ne.

 

Preturile pentru ORM incep de la 499 Euro.