adwords

Peste jumatate dintre clienti consulta motorul de cautare Google inainte de a achizitiona un produs sau serviciu, in prezent Google AdWords reprezentand cel mai utilizat si eficient instrument de online advertising.

Alaturi de un sistem de tracking bine pus la punct, o campanie de AdWords este cea mai sigura modalitate de crestere a vanzarilor.

Exista trei tipuri de campanii AdWords, iar in functie de obiectivele dumneavoastra va ajutam sa alegeti varianta cea mai potrivita. Acestea sunt:

  • Search Network only – pe cel mai mare motor de cautare;
  • Display Network only – ad-urile pot fi de tip imagine/ animatie (site-uri partenere) sau video (YouTube);
  • Search Network with Display Select – combinatie intre cele doua tipuri de campanii anterior mentionate.

Search Network only

Pentru SET-UP-ul campaniei de Google Search Network avem nevoie de raspuns la urmatoarele intrebari:

  • Care este scopul campaniei?
  • Care este lista de cuvinte cheie?
  • Care sunt principalele orase si/ sau tari din care doriti sa va vina trafic?
  • Care sunt zilele si orele cand doriti sa apara reclama? Doriti ca aceasta sa se desfasoare non-stop?
  • Care este profilul predominant al target-ului dumneavoastra (varsta, sex, interese)?
  • Care este principalul mesaj pe care doriti sa il transmiteti in anuntul sponsorizat?
  • Care este structura serviciilor care se doresc a fi promovate individual?
  • Care este bugetul alocat pe zi si care pe luna?

Pentru o mai buna optimizare a campaniei este recomandat sa ne oferiti anumite informatii din Google Analytics.

Pentru mentenanta este necesara stabilirea unui numar de ore dedicat pentru optimizarea si imbunatatirea campaniei de AdWords implementate.

Display Network Only

Pe langa punctele mentionate anterior in cadrul campaniei de tip Search Network only, SET-UP-ul campaniei de Display Network Only necesita, in functie de tipul de campanie:

  • Materialele vizuale/ audio-vizuale necesare implementarii campaniei;
  • Stabilirea principalelor interese ale target-ului, in functie de care sunt stabilite cele mai potrivite medii pentru desfasurarea campaniei.

Una dintre cele mai populare tipuri de campanii de Display sunt reprezentate de campaniile de remarketing. Acest tip de campanie este targetata catre persoanele care au vizitat in trecut o pagina specifica a site-ului dumneavoastra si este recomandata, in special, pentru cresterea conversiilor.

Search Network with Display Select (SNDS)

 

SNDS este un nou tip de campanie, care va ajuta sa gasiti si mai multi clienti pentru compania dumneavoastra. Aceasta functioneaza la fel ca si Search Network only:

  • stabiliti bugetul;
  • alegeti cuvintele-cheie relevante;
  • creati anunturile;
  • stabiliti ofertele.

 

Potrivit lui Google, SNDS foloseste semnale si metode imbunatatite pentru a determina care dintre site-urile care permit anunturi sunt susceptibile pentru a genera cel mai bun rezultat. Așadar, anuntul publicitar va aparea pe diferitele site-uri, nu doar in functie de cuvinte-cheie utilizate, ci Google va analiza atat partea cantitativa,cat si pe cea calitativa. Cu alte cuvinte, anunturile vor aparea pe paginile potentialilor clienti, intr-un mod targetat, adica acelora care sunt mai susceptibili de a fi interesati de ofertele site-ului dumneavoastra.

 

 

Pe langa toate aceste campanii AdWords, mai adaugam si un alt tip de anunt, care poate aparea pe site-urile AdSense, și anume Video Advertising. Ele pot aparea pe paginile de internet daca ati ales sa se afiseze anunturi de tip imagine, iar dimensiunile anuntului sunt suportate de pagina respectiva in ceea ce priveste marimea. Acest tip de publicitate poate fi platit in functie de accesari sau de numarul de afisari.

 

Iata cum functioneaza Video Advertising:

  1. Mai intai apare ca o imagine statica la deschiderea paginii web. Atunci când un utilizator vede imaginea, va fi pontata ca o afisare.
  2. Videoclipul va incepe in cazul in care utilizatorul face click pe imaginea statica sau pe un eventual buton de redare.
  3. In cazul in care utilizatorul face click pe adresa URL afisata sau pe anunt, el va fi directionat catre site-ul web respectiv. Acest click va fi pontat ca accesare.

! Utilizatorii pot controla volumul sau mărimea videoclipului, dar acesta nu va rula in mod automat.

 

Video Advertising ofera oportunitatea unica de a rula un anunt cu continut video care aduce printre beneficii o cantitate mai ridicata de clienti, oferind mai multe informatii decat printr-o simpla imagine sau un text. Acest tip de publicitate creste intentia de cumparare a clientilor, online branding-ul și notorietatea brandului.

 

Preturile pentru Google Adwords sunt urmatoarele:

Setup incepand de la 99 de euro

Mentenanta incepand de la 49 de euro